mandag, mars 05, 2007

Oida - Elizabeth snek seg innpå meg i et ubevoktet øyeblikk og ga meg sisten.

Reglene for sisten er slik:
hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv. bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. til slutt velger spillerne seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de er "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon.

6 rare ting om meg er:

1. Jeg innbiller meg at hvis jeg gjør klar vaskemaskinen før jeg legger meg og programmerer den til å starte når jeg står opp, blir klesvasken raskere ferdig...
2. Jeg bygger "borg" rundt meg mens jeg scrapper. Når den blir høy nok, får jeg scrappesperre...
3. Jeg støvsuger verandaen hver gang snøen forsvinner fra den om vinteren. Fordi jeg innbiller meg at jeg da får mindre å gjøre på våren... (yeah right)
4. Jeg føler meg tryggere i fremmed selskap hvis jeg kan trekke ene benet opp og sitte på det.
5. Jeg klarer ikke scrappe hjemme med mindre absolutt alt av husarbeid er unnagjort
6. Jeg må alltid sortere ting mens jeg rydder, noe som gjør at alt blir mye mer rotete før det blir ryddig...

Nå må jeg bare finne 4 til som ikke allerede har hatt sisten som jeg kan gi den videre til... Har sendt den videre til lunacia og chickxsy i annen blog ;)

1 kommentar:

Hege sa...

Sisten!
Men du har visst fått den allerede gitt.....