onsdag, november 08, 2006

Ca. 1 1/2 time søvn natt til igår, og 3 timer søvn på morgenkvisten idag. Det gir totalt 4 1/2 time søvn siden mandag. Ikke rart jeg er trøtt...

Burde egentlig lagt meg, men må vente til klokka er ca. 2 i natt, for jeg må følge med om alt går bra med serveren i natt.
Tror vi har klart finne feilen, en logg som hadde gått full. Ikke det vi tenkte først på, siden den bare har stått og fylt seg opp siden oktober 2004...

Nå har jeg slettet unna endel poster i filen, og håper det er det som skulle til, slik at jeg slipper dra til jobb i natt.

Skuldrene, ryggen og hoftene merker godt at det har vært lite hvile siste dagene. Det stikker og verker, og ikkeno smertestillende hjelper. Godt jeg kommer til å være helt utslitt innen jeg legger meg, for da klarer jeg kanskje sove selv om det gjør vondt.

Ingen kommentarer: