mandag, november 06, 2006

Helgen er over, og stort sett alle planer om å gjøre noe hjemme gikk rett til bloksberg. Skuldrene plager meg mer og mer om dagen, og medfører at det meste av fysisk arbeid må utsettes til bedre tider for å ikke bli verre...

Har fått limt inn bildene i alle julekortene, så nå gjenstår bare å skrive dem...

Jobbet noen timer i kveld for å få unna litt saker i helpdesk. Prøver være flink og begrense meg, men det er ikke lett...

Heldigvis er det bare litt over en uke igjen til ferie, så forhåpentligvis kommer jeg tilbake i langt bedre stand enn jeg er nå.
Har også avtaler med både revmatolog og Lovisenberg sykehus kort tid etter jeg kommer hjem, så jeg håper det blir litt fart i sakene. Håper de snart kan behandle årsaken og ikke bare symptomene...

Ingen kommentarer: