fredag, februar 09, 2007

Jeg er ikke spesielt flink til å oppdatere her om dagen, ser jeg...

Ikke så veldig mye som har skjedd heller da...
Gikk og ventet på svar på MR fra Lovisenberg, og etter 3 uker fikk jeg nok. Legen min ringte dem, og fikk beskjed om at legen som skulle gi meg svaret var i permisjon... Jeg skulle egentlig fått svaret senest i midten av mars, han er i permisjon ut februar... *knurr*

Anyway - ny henvisning, nytt sykehus, så får vi håpe de er litt raskere.

Håper virkelig legene snart finner ut noe de kan gjøre for å fjerne smertene i skuldrene, enten det er operasjon eller annet. Nå er jeg lei...

Hentet forøvrig MR og røntgenbilder fra Lovisenberg selv, siden de ikke reagerte på egen hånd. Viser at det har dukket opp noe mer forkalkning og en cyste i venstre skulder. Noen flere slitasjer i begge skuldre...

Ingen kommentarer: