onsdag, juni 27, 2007

Vi har fått kjøleskap!! Woho!
Stakk innom Ikea igår og kjøpte kjøleskapet som uansett var planlagt innebygget i kjøkkeninnredningen vi skal bestille. Fant fort ut at å leve uten kjøleskap i blokk om sommeren er rimelig håpløst.
Matlagingen foregår fortsatt ved hjelp av tlf., mcdonalds, eller med wok, riskoker, vannkoker og microbølgeovn... Men, det er utrolig hvor kreativ man blir når man må... hihi

Har vært hos vaktmester og hentet en haug nøkler idag. Manglet endel ved overlevering, som f.eks. nøkler til sykkelbod + ekstra nøkler til ytterdøren. Kun 2 sett nøkler blir litt lite når man er familie på 3, og gjerne vil ha et ekstra sett til evt. gjester også. Nå må jeg bare få filt opp ekstra postkassenøkkel + ekstra nøkkel til innerdøren, så er vi ihvertfall i mål med det.

Bare noen dager igjen til vår superflinke svoger kommer og hjelper oss gjøre leiligheten klar til å bo i nå. Chris er i skrivende stund i full gang med å rive de gamle garderobeskapene på soverommene, siden disse skal byttes ut med skyvedørsgarderober. Skapene som står der nå, er originale fra blokken var ny i 1981, bortsett fra at det er blitt byttet ut med diverse uoriginale hengsler og dørene henger litt på halv tolv. Blir godt med skaper som rekker opp til taket, sånn at man slipper drive tørke støv oppå der også + det blir mer garderobeplass her.

Så, innen neste helg, er forhåpentligvis det meste på plass, med unntak av kjøkkenet som skal bestilles fra Ikea når oppgjør for leiligheter begynner komme på konto. Men dette bestilles med montering, så jeg regner med det er satt opp på en dag eller så.

4 kommentarer:

Hege sa...

Høres ut som dere har de samme planer for sommeren som vi har ;-)
Gleder meg til å begynne oppussingen jeg. Særlig gleder meg spes til scrapperommet er ferdig!

Kirsten sa...

Så deilig å komme i gang med eget prosjekt da :D
Skjønner godt at du vil ha skap fra gulv til tak, det øønsker i grunnen jeg meg snart også...

Men du, skal du oppdatere profilen din snart kanskje??? *fnis*

Anonym sa...

Godt å høre damen!
Gleder meg til å se (og iallefall se bilder!)

Ania sa...

Hihi..."matlaging ved hjelp av tlf" *fnis* :) Håper ting er mer iorden nå..? :) Kos dere videre med innredning og sånt :)