søndag, juli 01, 2007

Se Kirsten! Jeg har oppdatert profilen min *fnis*

Her går det da så smått fremover. Idag har vi tømt boden, revet en haug gamle hyller (noen må ha vært på skrue-utsalg, tror jeg...), og har nettopp malt strøk nr. 2 med lys grå farge der inne.
Gorm-hyllene fra Ikea ligger bare og verker etter å få komme inn der, slik at vi kan begynne få litt orden, noe de får lov til i morgen tidlig. Etter at vi har fått på litt hvitmaling på gulvlistene da... Men malingen tørker heldigvis fort, så det bør være raskt unnagjort.
Mandag starter prosjekt oppussing av stue, gang og soverommene. Gleder meg vanvittig til neste helg, for da er vi forhåpentligvis over halvveis i oppussingen!!

Om noen har tips til hvor jeg kan finne et pent, hvitt benkeskap som passer under vask som er 50cm bred og 30cm dyp, så skrik ut! Føles som jeg har lett byen rundt uten hell, og det som er der nå, er både for stort, og mindre pent...

Men, nå er det noen timer søvn før vi starter på med opprydding av resten av eskene her.

Ingen kommentarer: