onsdag, august 29, 2007

Dette begynner bli en tragedie... Trodde virkelig ikke det var mulig, men når jeg åpnet posten idag, og ser den skriftlige bestillingsbekreftelsen på de nye benkeplatene våre, har de jammen klart bestille 2 av platene feil - IGJEN!!!

De har bestilt alle 3 platene på nytt, og flyttet skjøten i ene hjørnet til den andre platen, noe som gjør at alle 3 må byttes ut. Men 2 er bestilt med feil dybde!!!

Nå krever jeg snart flybillett til Tsjekkia for å dra personlig til fabrikken for å sikre meg at jeg faktisk får det jeg har bestilt *sukk*.

3 kommentarer:

Hege sa...

Er det mulig?? Nå må IKEA skjerpe seg altså!!!! Like før det blir boikott eller??
Men kjøkkenet deresblir jo kjempeflott da!! Kult med sorte detaljer på det hvite altså! Hvordan fliser skal dere ha?

Monica sa...

Flisene blir rektangulære mørke grå. Skal prøve ta bilde av dem i dagslys i morgen og slenge opp :)

Ania sa...

Ugh. *comfort* :(