torsdag, august 16, 2007

*sukk* Venter fortsatt på benkeplaten vår vi...
Og ikke aner vi hva som skjer heller... Ringt Ikea hver dag siden fredag, og hver gang legger de beskjed til hun som har med saken å gjøre om at hun skal ringe oss tilbake, noe hun ikke gjør... Har fått ny beskjed om hva som er ståa hver gang jeg ringer...

Fredag:
Sier at ny plate er bestilt. Javel? Men når vil den ankomme da? Nei, det aner de ikke, men vi skal få dekket montør av det som ikke kan ferdigstilles pga. manglende benkeplate. Hun som har ansvaret for saken skal kontakte meg ang. det... Ok, flott... men det var for snart en uke siden...

Mandag:
Så får jeg beskjed om at Posten har rotet den bort. Nei, svarer jeg, vi har sett dokumentasjonen på at Posten faktisk har sitt på det rene denne gangen. Platen ligger ett eller annet sted hos Box, siden det er dokumentert at de har mottatt 3 plater, men videresendt kun 2. Ikke rart de ikke finner den når de leter på feil sted... Stemmer det at dere har bestilt ny plate til oss? Nei, det kan ikke kundebehandler svare meg på. Det legges ny beskjed til saksbehandler om at hun skal ringe oss..

Tirsdag:
Igjen får Posten skylden, og jeg spør om de ikke har fått med seg det jeg har sagt. De leter på FEIL STED!!! Oj, det må vi få sjekket nærmere, sier de. Beklager. Skal skrive i saken at det ikke er på Postens terminal platen befinner seg og se om vi får lett på riktig sted. Spør igjen om det stemmer at ny plate er bestilt? Nei, det kan ikke denne kundebehandleren svare på heller. Jeg vil ha skriftlig at Ikea står for kostnader for montering pga. rotet. Dette må saksbehandler ta seg av. Det legges atter igjen beskjed til saksbehandler om at hun må ringe oss...

Onsdag:
Så langt har jeg vært hyggelig på telefonen, sånn at jeg faktisk skal gjøre meg fortjent til god service. Siden servicen uteblir, begynner jeg bli gretten. Igjen får jeg beskjed om at det letes hos Posten, ikke hos Box, men jeg må jo huske at Box eier posten da... Joda, men dere sier jo at dere leter på Postens lager - ikke hos Box. Jo, det stemmer. Igjen, dette er feil sted å lete, og jeg har gjentatte ganger fortalt at vi har sett dokumentasjonen som viser dette. Oj - dette var ny info (!!!!). Igjen spør jeg om ny plate er bestilt, og om Ikea vil gi meg skriftlig bekreftelse på at de vil ta denne kosten, og får da beskjed om at saken nå er overlevert til Posten (!!!) Kan saksbehandler *vennligst* ringe meg tilbake så jeg får avklart dette? Joda, hun skal ringe deg så snart hun er tilbake fra lunsj. - Men den beskjeden har jeg jo fått i flere dager nå - har hun evigvarende lunsj? Nei, beklager at hun ikke har ringt. Hun ringer deg snarest. Ok, sitte og vente igjen... Telefonen ringer ikke... Jeg drar til Ikea Furuset, og snakker med bytte/retur-avdelingen der. De skriver atter en gang all info jeg har i saken, og lover at jeg skal bli oppringt før lunsj torsdag...

Torsdag:
Så sitter jeg her da... Har igjen ringt kundeservice, og lagt igjen nummeret mitt på call-back, og venter på at de skal ringe, sånn at jeg får lagt igjen atter en beskjed til saksbehandler... Det er nå 1 uke siden vi fikk leveransen uten platen, og jeg betalte for hele sulamitten (eneste muligheten for å kunne få utlevert de 2 platene som faktisk ble levert...)

Nå begynner jeg bli oppgitt... Ikke finner jeg noe telefonnummer til noen med litt ansvar på Ikea, som kan ta tak i saken heller...

1 kommentar:

Hege sa...

Du er tagged. Les mer i bloggen min...