søndag, september 17, 2006

Selv om jeg definitivt ikke har sansen for HP som merke på laptoper, fortjener de virkelig skryt for de nye reklamene sine. De er helt utrolig bra laget! Har fått noen ideer scrappemessig basert på dem også. Må bare tenke litt på hvordan jeg skal få gjennomført det jeg har tenkt på...

Ellers har dagen stort sett blitt tilbragt i senga. Feber, sår hals, kvalme og svimmelhet. Kjempegøy! Not!
Merket hvilken vei det gikk igår kveld, så mens formen fortsatt var bare på vei ned, kastet meg meg over og vasket kjøkken og bad skikkelig. Godt å bli ferdig med de to rommene som er mest slit å gjøre rent, så får jeg heller prøve få unna gang, stue og soverom selv om jeg er dårlig. Kommende uke blir jeg stort sett hjemme fra jobb, så jeg håper virkelig formen snart blir bedre igjen. Hadde vært godt å kunne bruke tiden til avslapning. Det er ikke best for skuldre og rygg å holde senga for mye heller, da blir jeg bare verre igjen...

Nå skal jeg prøve om jeg klarer gå en tur med gåstaver. Har planlagt begynne gå tur med dem om kvelden, i håp om at jeg blir bedre i skuldrene, og samtidig får sove til normal tid om natta. Har også Endelig ikke-røyker på Ipod'en, så jeg tenkte teste om den funket ;)

Ingen kommentarer: