mandag, september 25, 2006

Trodde jeg hadde sluppet lettvint unna influensaen som herjer med noen dager feber og forkjølelse... Yeah right...

Har hostet litt om kvelden og vært litt sliten noen dager. Dro på scrappetreff både fredag og lørdag, og var ikke mer enn bare forkjøla.

Så, 30 min etter jeg kom hjem fra scrappetreffet igår, smalt det. Ble brått superkvalm, samtidig som øreverken som hadde begynt murre litt tidligere på kvelden slo til for fullt. Føltes som noen sto og stakk en syl inn i øret mitt. Feberen fløy rett opp over 39, og jeg fikk voldsomme hostekuler. Resultatet av å kaste opp og hoste, ga meg så sår hals at å drikke varm drikke gjorde supervondt. Prøvde is, noe som gjorde like vondt. Klarte til slutt få ned en kopp lunken te, bare for å kaste den opp igjen like etterpå.

Har gått hele dagen idag i like sjabby form, men har klart holde øreverken i ro med paralgin forte. Har tatt kvalmestillende for å klare holde på ting lenge nok til at medisinene har fått virke. Men så fort jeg rører på meg, blir jeg svimmel og kvalm. Og det er litt vanskelig å holde seg helt i ro når hele kroppen føles rastløs pga. feber, og man hoster veldig.

Nå skal jeg for en gangs skyld ta medisin før jeg legger meg, sånn at jeg forhåpentligvis får sove skikkelig i natt, og kanskje er bedre i morgen.

This sucks!!

Ingen kommentarer: