tirsdag, september 19, 2006

Sitter med TV på i bakgrunnen, ganske rolig og avslappet etter å ha gått en lang tur før sengetid...
Plutselig hører jeg en stemme som sitter dyyyypt inne i ryggmargen min.
Ex'en til broder'n, som jeg absolutt ikke fikset da de var sammen, og som ikke funket med ungene, sitter og uttaler seg om barneoppdragelse på TV!!

Altså - jenta er en tragedie sammen med unger. Mente at ungene til broren min var i veien, og at vi andre i familien, kun skulle oppvarte henne når hun var i nærheten.
Hun klarte rive istykker en av mine gensere, idet hun nappet tak i meg bakfra flere ganger, fordi hun mente jeg gikk for fort da vi var ute. Hun klikket på meg og ex'en, fordi vi måtte koble fra TV'en i stua mi for å få malt veggene... Dette er bare 2 av *mange* ting som gjorde meg rett og slett syk den helgen hun var her.
Dama var grunnen til at jeg måtte ha ekstra timer hos manuell terapeaut for å få fikset spenninger i nakken (som jeg fikk etter å ha irritert meg over henne en hel helg).

Jeg fikser virkelig ikke jenta, og nå kjenner jeg at jeg ble stressa før sengetid, så spaserturen jeg nettopp hadde, mistet effekten sin... *banne*

Ingen kommentarer: