torsdag, mai 24, 2007

Endelig operert.

Godt å ha det unnagjort, selv om jeg godt kunne vært smertene de første dagene foruten. Men men... Har klart finne en rutine på medisinene som demper ting på best mulig måte jevnt nå, så da er det håp om å få etpar mer timer søvn i natt. Selv om jeg vel ikke skal klage, når jeg klarte snike meg til ca. 4 timer søvn totalt forrige natt...

Legen var positiv etter operasjonen, de hadde funnet ting der de forventet og fått fjernet det som måtte fjernes. Godt at de faktisk fant noe da. Hadde vært kjipt å legge seg under kniven, for så å få beskjed om at det hadde vært unødvendig. Lå endel gammel "dritt" inni der, som kirurgen mente ville gjøre hverdagen min bedre å være kvitt. Så nå er det bare å krysse fingrene for at det stemmer, og at jeg blir frisk og rask og medisinfri snart :)

Begynner opptreningen 6. juni, og frem til da er det fullstendig ro etter legens ordre. Selv om jeg merker allerede nå at det vil bli tøft å holde seg helt rolig så lenge. Jeg er ikke kjent for å holde meg helt i ro akkurat...

4 kommentarer:

Hege sa...

*retter pekefinger og ser strengt på deg og sier: hold deg i ro*

Stor klem!

Monica sa...

Jeg prøver! Helt sant! ;)

Heidi sa...

God bedring Monica!!!

Marit sa...

Helt enig med hege. Du MÅ ta det med ro slik at det lettere blir helt bra igjen :) God bedring og lykke til med salg av leiligheter.