mandag, mai 21, 2007

*phew*
Siste uken har vært veldig slitsom. Mye stress for å få leilighetene klare til salg. Ole sin har siste visning i morgen.
Hos meg har fotografen vært tilstede idag, og i morgen legges den ut på nett. Visning mandag, tirsdag og onsdag neste uke. Superspent på om jeg får solgt, siden det har vært litt trått med salg av leiligheter i gata siste tiden. Om det er pga. leilighetene, eller markedet aner jeg ikke. Håper min leilighet fenger de som kommer på visning. Og at det kommer folk på visning, selvfølgelig....
Min snille svoger Geir har vært her denne uken og malt det som gjensto her, slik at hele leiligheten min nå fremstår som ny-oppusset. Nå er den akkurat slik jeg alltid har sett for meg at den skulle bli, og nå skal jeg flytte... jaja

Gleder meg til å få salget unna, slik at vi kan konsentrere oss om hvor mye vi skal gjøre i den nye leiligheten, og hva som skal gjøres.

Bl.a. skal alle takene males, vi skal legge panelplater i hele stua + gangen, bytte benkeplate + skapfronter på kjøkkenet, rive klesskapene og tapetsere + legge nye gulv på alle soverommene. Og, forhåpentligvis, det jeg drømmer om, bygge om halve boden til å bli kjølerom.
Har kikket litt på fronter til kjøkkenet, og foreløpig har vi begge falt for Ikeas Faktum Ståt

Heldigvis kommer mamma til byen helgen etter visningene for å hjelpe meg pakke ned det som gjenstår, slik at jeg kan bare slappe av etter operasjonen.
Må innrømme, med alt stresset vi har hatt, at jeg gleder meg til operasjonen nå...

2 kommentarer:

Kirsten sa...

Lykke til med flytting og styr og mas og pakking og fiksing av den nye, og lykke til med operasjonen!
Håper du kommer deg fort!

_Kine sa...

Vi har Ståt, og er veldig fornøyd med den :) Lykke til med salg av leilighet og flytting!