lørdag, mai 26, 2007

Spennende helg!

I morgen skal vi ha visning for andre gang av Ole's leilighet, siden det ikke var noen interesserte etter første visningsrunde. Mandag, tirsdag og onsdag er det tid for første visningsrunde av min. Håper virkelig det kommer folk på visning, og at vi kan få unnagjort salgene av leilighetene. Hadde vært godt å kunne roe ned, og bare glede seg til innflytting i ny leilighet nå... Megleren sier det har vært stor respons på annonsen til min leilighet på finn.no, men det trenger jo ikke bety noe. Er pr. idag 8 leiligheter til salgs i gata mi nå. Får bare håpe at plasseringen og utseendet på min leilighet fenger mer enn de andre (endeleilighet i 1. etg.), slik at jeg får solgt.

Skulderen er sånn ok nå, så lenge jeg holder meg helt i ro. Den minste anstrengelse medfører inntak av mer smertestillende... (ja, jeg er veldig rastløs av meg...)

1 kommentar:

Hege sa...

Lykke til med visningene!! Håper dere begge får inn masse bud!!