fredag, april 20, 2007

Endelig fredag. Ikke fordi jeg er utslitt etter uka og lengter etter fri, men endelig får jeg selskap her hjemme igjen på dagtid noen dager ;)

2 uker igjen til avreise til Kreta, og 4 1/2 uke til operasjon. Har fått time 23. mai. Endelig! Fikk beskjed av legen igår at jeg måtte påregne opp til 3 mnd. rehabilitering etter operasjon før jeg kan begynne jobbe fullt igjen...

Har planer om en tur til Papertrends i kveld såfremt skulderen synes det er ok. Ellers skal jeg på et spennende, litt hemmelig "oppdrag" idag. Kanskje forteller jeg mer om det etterhvert ;)*se smålur ut*

Må få somlet meg innom hjemme og få scannet inn de siste LO'ene jeg har laget også. Har ikke vært flink til det de siste ukene...

1 kommentar:

Hege sa...

Din småluring! *kniser*
Jeg skjønner akkurat hva du mener med fredag og folk i hus ja. Det er ganske kjedelig å gå hjemme alene hvr dag resten av uken ja...
Ha en fortreffelig helg, og kos deg hos Tone i kveld!

-Hege