torsdag, april 05, 2007

Urk - det er urettferdig... Nå har jeg sår hals og øreverk i ene øret... Sitter bare krysser fingrene for at det er fordi jeg er for trøtt, og er borte igjen i morgen...
Jammen godt vi ikke har dratt til Gudbrandsdalen. Vet ikke hvor sosial jeg hadde orket være om jeg blir sjuk nå...

Forøvrig har vi vært på Maxbo og shoppet maling idag. Så hvis alt går etter planen, skal Ole og Chris male soverommene her i morgen. Så får vi håpe de blir fornøyde da, siden jeg valgte ut fargene ;)

2 kommentarer:

Hege sa...

Hallu!!
Åssen går det med deg? Du har vel ikke vært syk i hele påsken håper jeg.
Tenker det ikke drøyer så lenge før vi evnt kan ta oss en liten shoppetr til en viss stempelbutikk kanskje...?
*knis*

Klem

Monica sa...

Heldigvis roet det seg raskt med c-vitaminer og solbærtoddy :)

Tror nesten vi må på shopping igjen så fort lønningen er inne på konto mot helga ja *fnis*