tirsdag, april 10, 2007

Jeg skal opereres!!! Endelig en lege som tar meg på alvor, og faktisk forstår at jeg ikke blir bedre av bare fysikalsk behandling. (har tross alt gått til behandling 1 1/2 år siden forrige, seriøse vurdering, så jeg burde jo liksom vært bra til nå da...)

De skal gå inn i skulderen og frese av forkalkninger og forhøyninger under skulderbenet + sjekke om noe må gjøres inne i selve skulderleddet når de først er inne. Fått beskjed om at dato for operasjon vil bli i løpet av 6-8 uker, så sommeren min vil bli preget av opptrening etter operasjon. Kjipt å bruke sommeren på det, men nå skal jeg i det minste få dempet smertene, og kanskje slippe bruke så mye medisiner.
Jeg er så glad!!!

2 kommentarer:

Kirsten sa...

Så bra!
Håper det går fort og greit og at livet blir mye bedre etterpå!
Sees plutselig!

_Kine sa...

Så bra!! Håper operasjonen går greit og at armen blir så god som ny, det fortjener du :)