søndag, april 08, 2007

Så var påsken på hell, og vi har hatt hjemmepåske for første gang på maaaange år. De siste 10 årene har vært tilbragt enten i Vikingskipet eller på fjellet. Egentlig godt å sove i ordentlig seng hele påsken også...

Vi har fått utnyttet påsken godt, begge soverommene til Ole er vasket og malt, og er straks klare for visning. At det står rot i samtlige andre rom i leiligheten er noe vi ikke snakker så høyt om...

Siden jeg er sånn at jeg ikke klarer scrappe når det er rot rundt meg, har det blitt dårlig med scrapping i påsken. Nesten så jeg er fristet til å pakke sammen tingene mine og dra hjem igjen snart...

Tirsdag er det endelig tid for utredning på Martina Hansen, så nå krysser jeg bare fingrene for at jeg snart får hjelp med skuldrene mine....

2 kommentarer:

Hege sa...

*krysser fingre*

Heidi sa...

Hjemmepåske går ann det også...fnis..sier hun som aldri har opplevd noe annet. *dåne*
Krysser fingrene for skulderen din!!

Heidi